torsdag 13 augusti 2009

Onsdag 12/8

Tack för senast å alla adresser .(flummade bort min förra mejladress)



Tjena Anders och tack själv.
Här kommer alla Bing-adresser jag har!
Ha en bra kväll!

MVH
Bro Simon




Tjaba!

Tack för senast. Jag har flummat bort mitt tidigare mejladress+alla kontakter.Har du möjlighet å skicka ett mejl från bingbloggen alt fixa blogg-adressen, så jag kan spara den adressen som vän/säker adress.det är strular nämlgen för mej att skicka prylar till bloggen fn.
Bye 4 now.A.




Aha, du menar "vårat" museum i hamnen...?
Jag fick inte ihop det att vi skulle vara i museet 17.15 (ditt förslag) och 18.00 (Kentas förslag)...
Jag fattade först inte att det var olika museum...

I will be there!




Tja! som nämdes i gästboken så är det väl läge å dra 17:15 från museet, för att sen åka till traktormuseet å möta opp Kenta mfl.
vi hörs




Tjena Anders!

Finns det nån samlingspunkt/tid för oss som vill samåka från Mottala imorgon onsdag?
Och här har du min mejladress också...

MVH
Bro Simon

Inga kommentarer: